marți, 13 aprilie 2010

marti , 13

s.ar presupune ca azi e zi cu ghinion . mai ales ca e 13 ! marti !

martea e zi cu ghinion . joia ne "ataca" flacara violet .. ce mai urmeaza ? ca lunea sa strice purtam rosu si vinerea e zi cu noroc ? da , normal ca e zi cu noroc . incepe weekend.ul . 
marti , daca vedem pisici negre .. sari intr.un picior si striga " hei ! hei ! " sau mai stiu eu ce . joi trebuie sa purtam ceva violet ca sa fim " protejati " . 

mai sunt si restul superstitiilor : cum nu e bine sa luam de la cineva din mana foarfeca / cutitul , 7 ani de ghinion daca spargem vreo oglinda ; daca te intorci din drum , nu o sa iti mearga bine , nu e bine sa treci pe sub vreo scara .. etc . 

eu nu cred in superstitii .. sau nu in toate . in schimb ,horoscopul rullzzzz \m/ ! nu horoscopul cu astre .. cu planetele care se alineaza .. etc . horoscopul din diverse reviste : despre scoala / job , gasca , love , zi cu noroc , zi cu ghinion . 




punct .

3 comentarii:

Ale spunea...

Urasc superstitiile!!!
Urasc oamenii care au superstitii!!!
Cat despre horoscop:-?...il citesc cu intarziere si constat ca unele lucruri chiar asa au fost, in rest,n-am genul asta de reguli dupa care sa-mi ghidez viata

Irina spunea...

Si eu urasc superstitiile !
Deci mi`a trecut o pisica neagra pin fatza nu am avut ghinion!
M`am intors din drum nu am avut ghinion din contra am si luat un 10 ziua aia:))!
Si mai ales ca a fost cea mai norocoasa zi a mea cand am trecutpe langa o scara :">!
Cu oglinda nu incerc ca asta ar insemna s`o platesc si pastrez bani de tabara:>

Anonim spunea...

Buna Andreea`!:)):*
Supeeer blog;x
INNI te iubeste:xx
pentru ca ii dai carti`b-)
sh nu numai`
:)):xxx

Trimiteți un comentariu