luni, 12 aprilie 2010

Cautatorii de scoici.

La vârsta de şaizeci şi patru de ani, Penelope Keeling, personajul central al cărţii, are în urma ei o viaţă bogată şi agitată: o copilărie petrecută în lumea boemă din Londra şi Cornwall alături de tatăl ei, pictorul prerafaelit Lawrence Stern; o căsătorie nefericită în timpul războiului şi o unică dragoste adevărată, curmată de moartea bărbatului iubit. Şi-a crescut cei trei copii, pe care a învăţat să îi accepte aşa cum sunt. De acum,viata ei pare să fi intrat pe un făgaş mai liniştit, până când află că unul dintre lucrurile la care ea ţine cel mai mult tabloul Căutătorii de scoici, pictat de tatăl ei valorează o mică avere..


am dat peste aceasta carte in timp ce cautam niste carti pe net . nu mi se pare cine stie ce , dar m.ar tenta sa o citesc ; nu mai stiu ce sa citesc , chiar daca frecventez libraria o data de doua ori pe saptamana .


poate imi recomandati si mie niste carti :) .



din cauza lipsei de timp , pana pe vineri , nu stiu daca voi mai posta .






2 comentarii:

Ale spunea...

Suna interesant!:x

Sa-mi zici cand vrei sa mergem la libarie, ca sa fiu prima care se aseaza la rand pentru imprumut.

Irina spunea...

Eu nu prea citesc ca noi avem o lista si tre sa citim de acolo dar ce am citit si mi`a placut:-?
Era o carte Fetita celei de`a sasea luni are 4 volume.
e dragutza adik e despre o fata care mosteneste puteri alchimice si tre sa mearga la Viena la bunicul ei si ala moare si e gen aventura..
Nu cred ca o sa iti place e copilareasca:D>

Trimiteți un comentariu