duminică, 11 aprilie 2010

i`m back.

da ..

dupa tot ce s.a intamplat pe celalalt blog .. in fine ..

this is my own blog . o sa ma tin de el . incerc ..

azi e ultima zi de vacanta . o zi insorita . o zi simpla de duminica . dormind doar pana la 10 , am ramas in pijamale pana la 4 , cand am iesit din casa . fiind un soare nu prea calduros , nimeni nu m.a putut tine afara prea mult . dar sper sa vina ploaia . sa ploua . cu tunete si fulgere . ador vremea asta . si da , mi s.a spus ca sunt putin mai .. dilie .

stau si devorez o cutie cu bomboane de ciocolata cu cappuccino . iepurasii de ciocolata s.au terminat duminica . ouale de ciocolata luni . marti , miercuri , joi , si vineri m.am hranit cu ciocolata cu alune si stafide . acum am gasit aceasta cutie cu bomboane de ciocolata cu cappuccino .

totusi , cred ca ma duc sa citesc ceva .. mi.am cumparat vineri de la libraria din oras primul volum din Casa Noptii , Semnul de P.C. Cast si Kristin Cast . am citit primele capitole . incepe sa imi placa . pe langa seria amurg , nu am mai citit alte carti cu vampiri .

pa.

8 comentarii:

Irina spunea...

deci asta fac si eu duminica
ma scol tarziu, ma schimb cand urla mama la mine :">
de obicei stau si eu afara dar nu cutesc :">
deci zici ca vb despre mine in afara de partea cu citit:D
prea tare blog`ul
si celalalt era super :(

Irina spunea...

citesc&

Anonim spunea...

Succes cu noul blog..
Sper sa ai mai mult noroc cu asta;;)
Pupici:*:*

Anonim spunea...

Super :*
Pacat ca din cauza lu flavius ala a-ti sters blogul X(
Oricum la mai multe postari !! :)) >:D<

DRUUU`<3

Ale spunea...

Succes!:*
Mult succes si nu uita ca un inceput este mereu luminos!:*

Anonim spunea...

Heii`
super blogul !
tine`o tot asa TomitsSa!
Madw` te iubeste <3

Anonim spunea...

ai dreptate.......:>:>....doar pana la partea ku cititul......:)).........nu prea am chef sa citesc......:))......orikm mult succes ku noul blog....:*.........D.Deejay...

deea. spunea...

si eu o iubesc pe madw`
<3 .

Trimiteți un comentariu