joi, 15 aprilie 2010

tehnologia.

si da, tehnologia a avansat . nu mai suntem pe vremea cand temele se faceau la lumina lumanarii , iar informarea se facea din carti, scriind totul intr.un caiet . acum , ne facem temele intr.un word ; informatii ? www.google.ro , in casuta de cautare scriem subiectul cautat , apar mai multe linkuri [ linkul este ca un capitol dintr.o carte :)) ] , dai click pe unul din ele, alegi informatia dorita , copy , paste in word , print [ daca ai imprimanta, respectiv tus ] si gata tema . ce dictionar de traduceri ? ce DOOM ? ce dictionar de sinonime ? gugal rulz \m/ !!

unii oameni folosesc calculatorul la rugamintile altora . telefonul doar daca ii calca masina .


totusi , am descoperit ca pot face poze cu nokia 3310 . si am descoperit si pagina de wikipedia a Nikitei . oricum , asta nu cred ca face parte din tehnologie . 

4 comentarii:

Ale spunea...

Cred ca poti sa faci poza LA nokia 3310...Eu am avut 3110, cand n-aveam semnal trageam la sorti cine da cu el de pamant:)).

Cat despre tehnologie in general sunt foarte atasata. Nu ma dai la o parte de al calculator nici cu buldozerul:)).

Dar ma descurc mai bine cu un dictionarul sau cu o carte in mana decat cu orice dictionar online. :D

Irina spunea...

adevarat ;)
deci asa fac si eu
mama ma vede pe calculator si incepe :" INCHIDEL ~X(, fa`ti temele "
Si daca ii zic ca le`am facut incepe : " Cand eu eram de varsta ta scriam pe caiete din carti nu scriam la calculator... cum de perminte profesoara sa scrieti pe calculator?
Eh mamele si tatii :-@

Ale spunea...

la***

Anonim spunea...

....da...:)) pagina lu naomi nu ai gasit'o?

Trimiteți un comentariu