miercuri, 21 aprilie 2010

blonde.

chiar daca se fac o multime de glume pe seama blondelor cum ca ar fi proaste , nu toate sunt . un exemplu este cea care scrie acum :] .. adica .. uneori mai bat campii .. dar .. nu ma compar cu blonda din videou` de mai jos :




si eu sunt blonda , dar .. chiar asa ? oricum . mai jos puteti vedea citate de la blonde celebre :] ..



- Paris Hilton, despre miscarile ei pe covorul rosu: „ Nu ma prea gandesc, doar merg ” sau „ Toate femeile ar trebui sa aiba patru animale in viata lor: o nurca in dulap, un jaguar in garaj, un tigru in pat si un magar/dobitoc care sa plateasca pentru toate
- Sharon Stone spunea despre celebritate: “ La inceput statutul de celebritate mi s-a parut antrenant, dar cand am vazut ca nu mai trece m-am speriat si panicat. Celebritatea e un lucru ciudat
- Pamela Anderson: “Nu ma gandesc la nimic prea mult. Daca ma gandesc prea mult, ma cam inspaimant
- Madonna: “Multora le e teama sa spuna cu voce tare ceea ce-si doresc si de asta nu primesc ce-si doresc
- Marilyn Monroe: “Categoric sunt femeie si-mi place
- Christina Aguilera: “Si unde se tine Festivalul de la Cannes anul asta?





peste cativa ani , se va alatura si un "citat" de.al meu  .. blond .



si da , imi plac bancurile cu blonde . adica .. ma amuza :]] ..  nu am de ce sa ma supar cand mi se spun bancuri cu blonde .. sunt blonda si asta este :]] .. 

4 comentarii:

Ale spunea...

Foarte tare filmultetul! Fata era atat de sigura pe ea ca Europa e o tara, incat nu vroia cu nici un chip sa renunte la cei 10.000$:)).

Cat despre citat, unele sunt penibile, altele sunt adevarate. Culmea, dar uneori (prea rar, asa-i) mai scoate cate o blonda o vorba buna si pe laga asta si corecta gramatical!

Cat despre bancurile cu blonde, sunt amuzante, n-ar avea ceva impotriva lor nici daca as fi blonda. Tu nu vei mai avea motiv sa te simti prost peste cativa ani!;)

Irina spunea...

Filmuletzut e prea tare=))). Cica Europa e o tara =)). Sau cum cum sa nu stii ca Franta e o tara. Dar s`o aplaudam ca stia de Turcia ca asa ceva nu o sa mai vezi :)).

Citatele chiar sunt penibile . Vedetele astea :-<.Ai dreptate Ale cateodata o blonda mai zice si cate ceava bine :>.

Si pe mne ma deranjau bancurile ca aveam parul mai deschis la culoare si ziceam eu blond dar nu era si toata lumea imi zicea bancuri care la inceput m`au deranjat dar acum ca mi s`a mai inchis parul nu ma mai deranjeaza=)).

Anonim spunea...

....nu sunt sigura .....franta chiar e tara?
:)) qm poti fii asa proasta...

Anonim spunea...

Super articolul
Blonda aia era chiar fooartee blonda :)))
buna idee cu articolul asta
druu`

Trimiteți un comentariu